четвъртък, 31 декември 2009 г.

А къде сме ние...?!?



Тая снимка я видях в чудесния блог на д-р Филипов и реших, че трябва да я обнародвам в нашата кръчма... Нека помним какви мъже, балканци (в Пазарджик) е имало ! А ние, какво?! Мезета ,гевезелъци ... впрочем, то ако опъваш по 40л , едва ли ти остава място , макар, че знае ли човек... има и такива, за които дядо ми казваше "Тоя ако ми е едно прасе -няма колене, направо с лопатата ще го отрепя!" :))))
Имах един такъв колега , яде като за последно, а вейка ... А аз, ...дрънкам глупости за големия камък и змията под него... айде, отплеснах се.
Ама не ми се струва много верно това, (вижте текста на снимката) , май и тогава журналистите не са били много цвете за мирисане (да ме прощават вероятните такива :))))

4 коментара:

  1. А пък аз, миналата година хванах един шаран. Не помня колко кила беше, но окото му като чиния за сервиране!
    За новогодишната трапеза приготвяме малкия петел - 100 - 104 кг., но още не сме го хванали. Извиках един приятел от конната база да му метне едно ласо...
    Едно ме е яд. Не ми работи фотоапарата и не можах да се снимам нито с шарана, нито с петела... Язък!
    Весела Нова Година!

    ОтговорИзтриване
  2. Весела и спорна!А за фотото - майната му! Пък може някой комшия, или комшийка да ти е праснала една снимка докато го гониш (петела):)))

    ОтговорИзтриване
  3. :)) Кой кого ли е гонил?!
    Щастлива Нова Година и от мен!

    ОтговорИзтриване
  4. Карай,спорт да става!
    Много здраве и радост и на теб, Gloxy-Floxy!

    ОтговорИзтриване